Política de devolucions
Devolucions:
Acceptem devolucions d’articles mal impresos/danyats/defectuosos. Les reclamacions s’han de presentar dins dels 14 dies posteriors a la recepció del producte. Per als paquets perduts en trànsit, totes les reclamacions s’han de presentar com a màxim 14 setmanes després de la data de lliurament estimada. Les reclamacions que es considerin un error per part nostra es cobreixen a càrrec nostre.
Si han transcorregut els 14 dies indicats anteriorment, malauradament no podem oferir cap reemborsament o canvi.
Si us plau, consulta la guia de talles abans de fer la comanda. No cobrim canvis de talles, però en cas que necessitis una altra talla, farem tot el possible per ajudar-te.
Per ser elegible per a una devolució, el teu article ha d’estar sense utilitzar i en les mateixes condicions en què el vas rebre. També ha d’estar en l’embalatge original.
Per completar la devolució, necessitem un rebut o un comprovant de compra.
Reemborsaments (si escau):
Un cop rebuda i inspeccionada la teva devolució, t’enviarem un correu electrònic per notificar-te que hem rebut l’article retornat. També et notificarem l’aprovació o el rebuig del teu reemborsament.
Si se t’aprova, es processarà el reemborsament i el crèdit s’aplicarà automàticament a la teva targeta de crèdit o al mètode de pagament original, en un termini determinat de dies.
Reemborsaments tardans o que falten (si escau):
Si encara estiguessis esperant el reembossament, primer comprova el teu compte bancari o posa’t en contacte amb l’empresa de la teva targeta de crèdit; pot passar un temps abans que el reemborsament es processi oficialment.
Si has fet tot això i encara no has rebut el reemborsament, posa’t en contacte amb nosaltres a hola@mostra.barcelona
Articles en oferta (si escau):
Només es poden reemborsar els articles de preu normal. Malauradament, els articles en oferta i els productes comprats amb un cupó de descompte no es poden reemborsar.
Canvis (si escau):
Només substituïm els articles si estan defectuosos o danyats. Si el vols canviar pel mateix article, envia’ns un correu electrònic a hola@mostra.barcelona i envia el teu article a l’adreça de devolució que trobaràs al teu paquet.
Enviament:
Per tornar el teu producte, has d’enviar-lo a l’adreça que trobaràs al paquet.
Seràs responsable de pagar les teves pròpies despeses d’enviament per retornar el teu article, tret que, tal com s’indica al primer paràgraf, es tracti d’un producte malmès o mal imprès. En la resta de casos, les despeses d’enviament no són reemborsables.
Segons la destinació final del producte, el temps que pot trigar a arribar-hi pot variar.
Recomanem utilitzar un servei d’enviament amb seguiment o comprar una assegurança d’enviament. No ens podem fer responsables si es perd durant el trànsit, així que no oferim una garantia de rebuda d’articles retornats.